HotDish:Ένα νέο Facebook application για την κλιματική αλλαγή

Πριν από λίγες μέρες έγραφα για το πως οι μη-κερδοσκοπικοί οργανισμοί καινοτομούν στη χρήση του ίντερνετ, του Web2.0 και των social media, πολλές φορές πολύ πριν τις εταιρίες. 
Σήμερα λοιπόν ανακοινώθηκε επίσημα ένα νέο Facebook application με την ονομασία Hot Dish: Serving up the Hottest Climate News.” 

Με την  εφαρμογή αυτή οι χρήστες του Facebook μοιράζονται νέα και ειδήσεις, δημιουργούν κοινότητες γύρω από περιβαλλοντικά θέματα και δείχνουν πως απλές καθημερινές αποφάσεις μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα. 

hotdish-facebook2

Το “Hot Dish Action Team” δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να κερδίζουν πόντους για δράσεις είτε online είτε offline και να δείχνουν τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζουν τις περιβαλλοντικές αλλαγές.  Μέχρι τις 3 Μαίου, το Hot Dish θα μοιράσει σε νέους 16-25 ετών που θα συμμετάσχουν, δώρα φιλικά στο περιβάλλον αξίας πάνω από $25.000. Οι καλύτεροι θα κερδίζουν από Τ-shirts από οργανικό βαμβάκι και Amazon Kindle 2 gift certificates μέχρι ένα “πράσινο” Apple MacBook ή άλλα όπως ένα ταξίδι για δυο στην Αρκτική, ringtones για είδη υπό εξαφάνιση ή ένα πακέτο με είδη fair trade, όλα από γνωστούς και σχετικούς οργανισμούς. 

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Minnessota θα χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία που θα συλλέξουν μέσω της εφαρμογής για να διερευνήσουν με ποιούς τρόπους μπορούν να εμπλέξουν νέους και πως το ιντερνετ μπορεί να χρησιμοποιηθεί με νέους τρόπους για εκπαιδευτικούς σκοπούς. 

Η εφαρμογή χρησιμοποιεί για τροφοδοσία ειδήσεων το δημοσιογραφικό portal του Seattle, Grist.org που από το 1999 ενημερώνει για περιβαλλοντικά θέματα με ανατρεπτικό και συχνά χιουμοριστικό τρόπο. 

Το application ανέπτυξε και υποστηρίζει το NewsCloud ένας οργανισμός που αυτοπροσδιορίζεται σαν “community-driven news aggregator and an open source solutions provider for social media”. Μετά το τέλος του project, η NewsCloud θα διαθέσει τον κώδικα με open source license. 

To project υποστηρίζεται από το John S. and James L. Knight Foundation, ένα από τα σημαντικότερα αμερικανικά ιδρύματα που από το 1950 έχει διαθέσει πάνω από $400 εκ. για την προώθηση της ελευθερίας της έκφρασης και της ποιοτικής δημοσιογραφίας.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s